6 najpogostejših napak v zvezi s hidravličnimi priključki

Napaka št. 1 Spreminjanje olja v hidravličnih priključkih

Obstajata samo dva pogoja, ki določata zamenjavo hidravličnega olja v hidravličnih priključkih: razgradnja osnovnega olja ali izčrpanje odvečnega olja. Ker obstajajo številne spremenljivke, ki določajo hitrost razgradnje olja, je sprememba hidravličnega olja, na slebo brez števcev slaba ideja. Glede na trenutno visoko ceno nafte, je dampinška nafta, zadnja stvar, ki jo želite storiti. Po drugi strani pa, če nadaljujete z delom z degradiranim baznim oljem ali z izpraznjenimi dodatki, ogrožate življenjsko dobo vsake druge komponente v hidravličnem priključku. Edini način, da ugotovite, kdaj je treba olje spremeniti, je analiza olja. Ta analiza olja je lahko veliko bolj enostavna, če imamo že vnaprej vgrajen merilni sistem za obrate, tako bomo točno vedeli kdaj bo potrebno zamnjati olje.

Resultado de imagem para hydraulic pipes and tubes

Napaka št. 2 Spreminjanje filtrov

Podobno velja za priključke in filtre. Če jih spremenite glede na urnik, jih spreminjate prezgodaj ali prepozno. Če jih predčasno zamenjate, preden se porabi vsa umazanija, porabite denar za nepotrebne spremembe filtra. Če jih zamenjate prepozno, potem ko je filter prešel v obvod, povečanje delcev v olju hitro skrajša življenjsko dobo vsake komponente v hidravličnem sistemu, kar dolgoročno stane veliko več. Rešitev je, da zamenjate filtre, ko se porabi vsa umazanija, vendar preden se odpre obvodni ventil. Kako to storiti? Z nabavo merlinih naprav za obrate.

Napaka št. 3 Pregrevanje

Le malo lastnikov ali upravljavcev opreme še naprej upravlja motor, ki se pregreva. Na žalost tega ne moremo reči, za hidravlični sistem. Glede na značilnosti motorja je najhitrejši način za uničenje hidravličnih komponent, tesnil, hidravličnih priključkov in ​​olja visoko temperaturno delovanje. Kaj pomeni pregreto za hidravlični sistem? To je odvisno predvsem od indeksa viskoznosti (hitrost spremembe viskoznosti pri temperaturi) olja in vrste hidravličnih komponent v sistemu. Ko se temperatura olja poveča, se njegova viskoznost zmanjša. Zato hidravlični sistem deluje preveč vroče, ko doseže temperaturo, pri kateri viskoznost olja pade pod tisto, ki je potrebna za ustrezno mazanje.

Napaka št. 4 z uporabo napačnega olja

Olje je najpomembnejši del vsakega hidravličnega priključka in sistemov. Ne samo, da je hidravlično olje mazivo, temveč je tudi sredstvo, s katerim se preko hidravličnega sistema prenaša moč. Zaradi te dvojne vloge je viskoznost najpomembnejša lastnost olja, saj vpliva na zmogljivost stroja in življenjsko dobo. Viskoznost olja v veliki meri določa maksimalne in najnižje temperature olja, v katerih lahko hidravlični sistem varno deluje. Če uporabljate olje z viskoznostjo, ki je previsoka za podnebje, v katerem mora stroj delovati, olje ne teče pravilno. Če uporabljate olje z viskoznostjo, ki je prenizka za prevladujočo podnebje, ne bo ohranila zahtevane minimalne viskoznosti in zato j epotrebno ustrezno mazanje v najbolj vročih dneh v letu.

Napaka št. 5 Napačne lokacije filtrov

Vsak filter je dober filter, kajne? Napačno! Obstajata dva hidravlična filtra, ki naredita več škode kot koristi in lahko hitro uničita sestavne dele, ki so jih namestili za zaščito. Te filtrirne lokacije, ki se jim je treba izogniti, so dovodne in odvodne cevi črpalk iz ohišij batnih črpalk in motorjev.

Več na www.hidra.si