Nekaj zanimivosti o osebnem trenerstvu

osebni-trener

Osebni trener običajno opravlja usposabljanje z enim samim naročnikom, ga nadzoruje, popravlja in najpomembnejše, motivira stranko in je v celoti zavezan k njej med celotnim trajanjem usposabljanja. Stroški individualnega osebnega treninga vključujejo nasvete o prehrani in prehranskih dopolnilih ter seveda najbolj zapletenega dela vadbe – načrtovanje ciljev in načrtovanje osebnega treninga v skladu s cilji in željami naročnika. Začetno testiranje se začne za naročnika na začetku treniranja in tako vsak mesec usposabljanja, ponavadi vedno prvi trening v novem mesecu. To vam olajša spremljanje vašega napredka in urejanje nadaljnjih ciljev usposabljanja ter edini način, da se lahko prepričate v svoj napredek. Prvo usposabljanje se izvaja tudi na vajah z utežmi in vajami relativne moči. Metode diagnoze in testiranja so pri osebnem  trenerstvu določene glede na vaše cilje.

Podrobno na http://www.markogersak.si/

Osebni trenerji se pri fizikalnem usposabljanju osredotočajo na mehanistične cilje: programi usposabljanja na tem področju razvijajo specifične spretnosti ali mišice, pogosto z namenom, da bi dosegli vrhunec v določenem času. Nekateri programi fizičnega osebnega trenerstva se osredotočajo na povečanje telesne pripravljenosti in kondicije. Na primer pri vojaškem usposabljanju pomeni pridobivanje fizične sposobnosti za opravljanje in preživetje v boju in učenje številnih spretnosti, potrebnih v času vojne. Ti vključujejo uporabo različnih orožij, spretnosti preživetja na prostem. V psiholoških ali fizioloških razlogih lahko ljudje, ki verjamejo, da bi lahko bili koristni zanje, izberejo vadbo za sprostitev ali avtogeno usposabljanje, da bi povečali svojo sposobnost sprostitve ali reševanja stresa, zakar se odločijo za osebno trenerstvo. Medtem ko so nekatere študije pokazale, da je sprostitveno usposabljanje koristno za nekatere zdravstvene razmere, ima avtogeno usposabljanje omejene rezultate.
V verski in duhovni rabi se lahko usposabljanje nanaša na čiščenje uma, srca, razumevanja in dejanj, da bi dosegli različne duhovne cilje, kot so (na primer) bližina Bogu ali svoboda trpljenja. Upoštevajte na primer institucionalizirano duhovno usposabljanje v budizmu, meditacije v hinduizmu ali učenstva v krščanstvu. Ti vidiki osebnega trenerstva so lahko kratkoročni ali trajni, odvisno od konteksta usposabljanja in katere verske skupine so del. Vodnik za osebno trenerstvo je pomemben dokument, ki je na voljo inštruktorju oziroma trenerju. Natančneje se uporablja v okviru ciljnega načrta, ki zagotavlja, da so navodila predstavljena v pravilnem zaporedju in globini, kot jo zahtevajo cilji.

Raziskovalci so razvili metode osebnega treninga tudi za naprave z umetno inteligenco. Evolucijski algoritmi, vključno z genetskim programiranjem in drugimi metodami strojnega učenja, uporabljajo sistem povratnih informacij, ki temelji na “fitnes funkcijah”, da računalniškim programom omogoči, da določijo, kako dobro se opravlja ciljno nalogo,kot neke vrste osebni trener. Sistem samodejno ustvarja nove programe, ki temeljijo na članih prebivalstva, ki izvajajo najboljše metode. Ti novi člani nadomestijo programe, ki opravljajo najslabše. Postopek se ponovi, dokler ni dosežena optimalna učinkovitost.

V robotiki lahko tak sistem še naprej deluje v realnem času po začetnem usposabljanju, tako da se roboti prilagajajo novim situacijam in samim spremembam, na primer zaradi obrabe ali poškodb. Raziskovalci so razvili tudi robote, ki lahko kot izhodišče za izobraževanje posnemajo preprosto človeško vedenje.

Ta sistem je zelo podoben sistemu osebnih  trenerjev, saj osebni trener enako konstantno izboljšuje svojega naročnika, ga motivira,  da doseže zastavljene želene cilje.

Comments are closed