Zdaj, ko že poznamo osnove optimizacije spletnih strani, je čas da se premaknemo k bolj tehničnim stranem, ki je tisto, kar imenujemo kot “optimizacija izven in na spletnem mestu”. Optimizacija izven vaše strani je v bistvu pridobivanje povezav z drugih strani na vašo stran. V tehničnem jeziku se imenujejo povratne povezave oz. “inbound links”.
Te povratne povezave so močni nosilci ki vas ohranjajo v visokih uvrstitvah iskalnih rezultatov. V bistvu, povratna ni nič manj kot glas zaupanja na vaši spletni strani. Vprašanje, ki si ga verjetno zastavljate, je kako priti do teh povezav?
Eden od načinov da pridobite te povratne povezave je, da pišete blog oz. članke na za to predvidenih straneh in ga predložite spletni strani. Drug način je da neke druge strani všečkajo vašo vsebino in jo tudi uporabijo, s tem pridobite povezavo v zameno za vsebino, ampak to deluje le v primeru če je stran ki uporablja vašo vsebino uvrščena višje kot vi.
Ampak še vedno je najboljši način, da pridobite kakovostne povezave, da napišete kvalitetno vsebino. Če zagotovite kakovostno vsebino jo bodo ljudje z veseljem prebirali. Povratne povezave lahko tudi kupite. Toda najcenejši način je, da imate kakovostno vsebino in vse ostalo prepustite Google – u.
Kot sem že prej omenil je povezave mogoče tudi kupiti. Ljudje ki se odločijo za to tehniko hočejo imeti visoko uvrščene strani in je stran zelo pomembna za njihov posel. Vendar pa ta način optimiziranja ni priporočljiv saj je Google začel kaznovati spletna mesta ki uporabljajo to tehniko. Prav zato namesto da kupujete povezave, izpolnite edino Google – ovo zahtevo in ustvarite kvalitetno vsebino, jo delite z blogerji ustvarite svoj blog, uporabite YouTube, Facebook in druge socialne medije ter vse usmerite na vašo stran in vedite da bo učinek sicer počasnejši ampak učinkovitejši.
Kakor koli vsi ti opisani postopki so zelo zapleteni in jih je najbolje zaupati strokovnjakom.